Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2007

Μάτια μου..


Στην αγκαλιά σου να λίωνω ..
Και ας γίνει οτι θέλει γύρω μου..
Συγχώρεσε με...
Δεν ξέρω τι μου συμβάινει..
Ι σως η τόση αγάπη με τρομάζει..
Ειμαστε μονοι μα και 1000 δαίμονες μαζί μας..
Βοήθαμε να τους διώξω ματια μου..
Βοήθαμε να νοιώσω..
Βοήθαμε να σε αγαπήσω..
Βοήθαμε να ξαναβρω το θάρρος να τολμήσω..
Να τολμησω να αγαπησω..
Να τολμήσω ξανά να αφεθώ..
Να πιστέψω όσα τα μάτια σου μου λένε...
Να μπορέσω να γίνω ένα μαζί σου ομορφιά μου...
Βοήθα με..


Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

2 σχόλια:

GhostHunter είπε...

Πόσο δίκιο είχα...

Εδώ πραγματικά κρύβεται μια Γυναίκα...

Μέσα από αμέτρητα καρφιά, συρματοπλέγματα και μπάρες...

Αλλά όμως είναι εδώ, τελικά...

kakonini είπε...

Τρομάζω...μήπως να αλλάξω nickname??
Μηπως παρέες.. ;