Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2007

Το τωρα...

Εχω καιρο να σας γραψω...
και να πω την αληθεια.......
ειναι πολλες φορες που πιστευω οτι δεν
εχω τι να γραψω αλλα, ολο και καποια βλακειασ βγαζω στην επιφάνεια..


Ε λοιπόν τωρα ,
δεν εχω τιποτα..
Απλα ειμαι ευτυχισμενη, τουλαχιστον ετσι νομίζω....
Περνάω καλά.
ακομα στην αναζητηση δουλειας...
το παλ'ευω και το προσπαθώ..

τι αλλο..

αυτα για τωρα ..
αν το βρησκετε τοσο βαρετο οσο εγω να παρακαλάτε να μαλώσω σημερα,
ισως ετσι δείτε κατι πιο ενδιαφερων..



Τελικα ο ερωτας σε κοιμηζει....

8 σχόλια:

Κώστας είπε...

-Ντέπη μου αν δεν έχεις κάτι να γράψεις, μην το κάνεις.
-Αν είσαι ευτυχισμένη, να μείνεις έτσι.
-Όχι να μην μαλώσεις με κανένα. Μη χαλάς την ζαχαρένια σου για κανένα.

Που και που να γράφεις μια καλησπέρα, για να μην χαθούμε...

Καλό βράδυ

Ανώνυμος είπε...

einai oti xeirotero na se koimizei o erotas ti kanoume gia na ton ksipnisoume????? allazoume partener ?????? @#%$@#$%$@#$%@

GhostHunter είπε...

Δεν σε κοιμίζει...
Σου δίνει ζωή...

Φιλιά... πολλά...

Παιδίσκη ερωμένη είπε...

Ο έρωτας...

Δίνει ζωή και θάνατο μαζί...
Ζωογόνος και αιτία θανάτου..

;)

Σματς

kakonini είπε...

Κωστακη μου...

Ετσι λεω οτι νοιώθω... ωρες ωρες φυσικα
γιατι οπως ολοι ξερουμε εχει τα κυμματα του ο Ερωτας...
πάντως...ακομα νοιώθω οτι δεν εχω κατι αλλο να γράψω..
καλο και κακο αυτο ε;
φιλια πολλα στην μουρίτσα σου!!

kakonini είπε...

Ζαχς το σκεφτηκα ''συμπαθεια'' αλλα... ολο εκει με γυρίζει τελικα...

φταιει ο ερωτας...

φιλουρες!!

kakonini είπε...

Τι περιμένεις να σου πω εσένα φαντασματακι μου;; εσυ πια εχεις γινει η εξομολογιστρα μου και συμβουλατορας μου!!
εκτος απο τον ''κρυφο'' ερωτα μου για σενα...

κρυφο πεταχτο φιλι....

kakonini είπε...

Πω πω παιδισκη μου ποσο δικιο εχεις...

λιγο ζόρικο βεβαια ωρες ωρες αλλα.... καλοοοοοο....

χαιρομαι που σε βλεπω στο ταπεινο μου χωρο...
σε διαβαζω πολυ καιρο τωρα..
φιλακια!!