Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2007


Τελικά ρε φιλαράκια...
Η εγω είμαι διχασμένη προσωπικότητα η η ζωή μου μου παίζει παιχνίδια...
Μια πάνω..μια κάτω..
Γιο γιό με εχει κάνει η ρουφιάνα.
Της πουτάνας το κάγκελο γίνεται γύρω μας ,
και ας θυμώσει τα χαλιναρακια η φίλη μου, που βρίζω και πάλι..
Μα αυτη εινα η αλήθεια ρε παιδιά..
Παιζει μαζί μας η ρουφιάνα.......
Για την μοίρα λέω..
Μια μας τα δίνει απλόχερα και
- ξάφνου-
μας τα παίρνει όλα.
Δέν μπορώ ρε γαμώτο..
Νοιώθω οτι ολες μου οι δυνάμεις έχουν εξαντληθεί.
Να προσπαθείς καθημερινά για τι;;;;;;;
Για μια καλητερη ζωή;;
Για μια αγάπη;...
Για έν α αυριο;;
Δέν μπορώ άλλο ρε παιδιά.
Εγω δεν μπορω αλλο..
Νομίζω οτι παραιτουμε.
ΣΤΟ ΔΙΆΟΛΟ ΠΙΑ.
Πειράζει που θα βάλω σκυλάδικο τραγούδι και όχι ένα απο αυτα που λέει το σαβουαρ βιβρ του blogοκοσμου;;;
ναι;; πειράζει;;
ε...σκασιλα μου...
ακούστε το.
και αν μου πειτε οτι ποτέ δεν το έχετε νοιώσει............ τότε, το βγάζω.


Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

8 σχόλια:

Halinaria είπε...

ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΟΥ ΦΩΝΑΖΩ!!
ΣΕ ΠΙΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΩΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΤΑΡΑΚΟΥΝΑΩ!
ΔΕΝ-ΖΟΥΜΕ-ΓΙΑ-ΕΝΑ-ΑΥΡΙΟ!
ΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΝΑΣΑ.

Μόλις έσβησα ένα κατεβατό που σου έγραφα σου έγραφα σου έγραφα.
Δεν θα διάβαζες κάτι που δεν ξέρεις.
Ακόμα και τα πίσω βήματα χρειάζονται.
Χρειάζονται για να πάρεις πάλι φόρα.
ΤΡΕΧΑ!
και ενίοτε χοροπήδα!

GhostHunter είπε...

Δεν είσαι η μόνη που νιώθει έτσι.
Σε καταλαβαίνουμε απόλυτα.
Μην ξεχνάς όμως να βλέπεις την γενικότερη εικόνα και όχι τις λεπτομέρειες.
Καλά λέει και η halinaria.

(Πάντως αν και σκυλού και διπολική, εμείς σε αγαπάμε το ίδιο...)
:)

candy's τετραδιάκι είπε...

Συμφωνω με το "διπολικη" του Ghost!...

Ρε συ φιλεναδα γιατι το λες?Πολλοι παιζουν σκυλαδικα στο μπλογκ τους!Ο καθενας οτι γουσταρει βαζει.. ;)

GhostHunter είπε...

Ρε candoula, είδες ψυχολογικό όρο και άρχισες ε?

Αναμένω ψυχανάλυση...

kakonini είπε...

χμ...το εψαξα στο ιντερνετ... τελικα ειμαι σοβαρα ε;;
ουφ....

να ξαπλωσω;;


φιλαρακια οταν βλεπετε αργη ωρα μην μου δινετε και πολυ σημασια..

φιλακια σε ολα σας!!!
πολλαααα πολλααα

Κώστας είπε...

""Τελικά ρε φιλαράκια...""

--Έλα πες το...

""Νοιώθω οτι ολες μου οι δυνάμεις έχουν εξαντληθεί.""

--Πάρε βιταμίνες...οι cebion είναι καλές. Αυτές παίρνω κι εγώ :Ρ

""Νομίζω οτι παραιτουμαι""

--Ποτέ μην παραιτείσαι. Καλύτερα να σε απολύσουν για να πάρεις και την αποζημίωση :ΡΡ

""Να προσπαθείς καθημερινά για τι;;;;;;;""

--Για έναν καλύτερο espresso.Μια πιο ευρυματική βλακεία που θα πεις και θα προκαλέσει το χαμόγελο στους γύρω σου. Η λεπτομέρεια καθορίζει την ουσία

""ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΠΙΑ.""

--Πουτάνα θάλασσα που σε γαμούν τα ψάρια! (βρίζω για συμπαράσταση :ΡΡΡ)

""Πειράζει που θα βάλω σκυλάδικο τραγούδι και όχι ένα απο αυτα που λέει το σαβουαρ βιβρ του blogοκοσμου;;;""

--Τι ακριβώς λέει το σαβουαρ βιβρ του blogοκοσμου?? Βάλε το : Μάνα μου δεν μου το είπες του Βασιλάκη του Καρρά. Ταιριάζει απόλυτα με το post σου...Αν δεν το χεις πες να στο στείλω...

Καλή σου νύκτα κακό νινί. Ονειρα κακά και πρόστυχα.

Be Careful

kakonini είπε...

Παντως ειμαι τυχερουλα!!
ΑΧΧΧΧ με αγαπααατεεεεε!!!

Ανώνυμος είπε...

axxxxxxx esu agapisiara mas