Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2007

Την πάτησα..

Σάν νινί και εγω την πάτησα..
Αγκαλιά με την softex ολη μέρα σήμερα
να αδειάζω και να ξανααδειάζω αυτην
την κατακκόκινη πια μυτουλα..

Στο κρεβάτι σήμερα λοιπόν απολαμβάνω την φροντίδα της μαμάς..
Για τον λαπά δεν θα πώ το ίδιο, θα προτιμούσα μια μπριζολίτσα...

Θα την πάτησα χτές που εκανα βόλτες ολη μέρα με το ποδήλατο
φορώντας μόνο ένα μπλουζάκι..
Καλα μου τα έλεγε η μαμα μου..
''Ελα μέσα θα κρυώσεις''
τιποτα εγω..αλητάκι παρέα με τα αγόρια της γειτονιάς
να κάνουμε σούζες και κολιές,
προσπαθώντας να τους αποδείξω
οτι ενα κορίτσι μπορει να κάνει εξίσου καλές κολιες
και σούζες με ενα αγόρι..

Καλά να πάθω..
Εχασα και το μπιτζάμα πάρτυ που κάνει σήμερα ο ghosthunter..
Θα πήγαινε και ο Πάυλος ,ένα παιδι απο το σχολείο που ναι μεν με νευριαζει γιατι με δέρνει συνέχεια στο διαλλειμα αλλα, μου αρέσει και ηθελα σήμερα να βάλω την φίλη μου να του ζητησει να τα φτιαξουμε εκ μέρους μου...

Ελπίζω να μην τα φτιάξει με την απουσιολόγο την κατσίκα σήμερα..

Πάω..να φυσίξω ξάνα την μυτουλα μου γιατι...
χμ..δεν εχουν ασχημη γευση οι μυξούλες τελικα....
Eίναι άδικο.Γιατι να κρυώσω μόνο εγώ;

6 σχόλια:

GhostHunter είπε...

Έχασες που δεν ήρθες...
Ειδικά στο σημείο που βγάλαμε τις πυτζάμες... :)

Αλλά δυστυχώς ο Παύλος τελικά τα έφτιαξε όχι με την απουσιολόγο, αλλά με την φίλη σου...

kakonini είπε...

Το ξερα..........
Γαμώτο.

GhostHunter είπε...

Μέγα τσογλάνι ο Παύλος τελικά...

Καλά χριστούγεννα μωρό μου...

kakonini είπε...

Μμμμ...
Που να μην του ξανασηκωθεί..
Ευτυχως που εχω και εσενα και μου συμπαραστέκεσαι φαντασματακι μου.
Σου χαριζω το ασμα που ακουγετε..

Και ενα φιλι... ζεστο και τρυφερο..

GhostHunter είπε...

Φτου... φτου.... φαρμακογλωσση....

Ειπαμε ντε....

kakonini είπε...

ΑΑΑΑΑχαχαχα!!! Τι φτυνεις καλε;; δεν σου αρεσε το φιλι μου;;;;;;;;;;