Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2007

Σε σενα μιλάω..






Εχεις τρυπώσει μέσα στην καρδιά μου

χωρίς να ρωτήσεις, χωρίς να το παρω χαμπάρι..

Οχι, δεν με πονάς..

ουτε ποτέ μου ζητάς ..

Και αυτό σε κάνει ξεχωριστό..

Μόνο μου δίνεις..



Σε σένα μιλάω..

Ναι σε σένα που με εχεις παρασύρει

σε άλλους κόσμους ..
Σε έσενα που με εχεις στοιχιώσει...


Λέω να σε πάρω να πάμε μια βόλτα...


Αφήνω πίσω μου αυτούς που με πληγώνουν και με τρομάζουν

Διαλέγω να ακολουθήσω έσενα που μου χαρίζεις το χαμόγελο..

Χωρίς λόγια ,

υποσχέσεις ,

σε κατατοπια αγνωστα ,

παρέα μονο με τις αισθήσεις..



Χωρίς ερωτήσεις..

Χωρίς απαντήσεις..



Κράτησε την ουσία μόνο,

και ξέχνα ολα τα άλλα..



Μας πάτησαν πολλές φορές,
μας τσαλάκωσαν ,
και μας πληγωσαν αλλες τόσες..

Διώξε οτι σε πονάει και σε κρατάει χαμηλά
Πιασε μου το χέρι και ας περπατήσουμε μαζί
σε δρόμους που ονειρευτήκαμε παλιότερα.
Χερι χέρι.. δυο φίλοι καλοί..

Ντύσου απλά , μην βάλεις κατι καλό
η προσκληση είναι για την παραλία..
Μια φωτιά ενα μπουκάλι κρασί,
λίγη μουσική...



Ανοιξέ μου την καρδιά σου,


ασε με να σε γνωρίσω..



Κλάψε μπροστά μου..


και άσε με να σε παρηγορήσω..




Κανείς καλύτερος απο εσένα..

απο μας.

Ας μιλήσουμε με αλήθειες...
Χωρίς φόβο..
Με αξίες...
Χωρις ψέυτικη ηθική..
Με ανθρωπιά..
Χωρις τα φαντάσματα του παρελθόντος.
Μόνο με τα δικά μας..




Aμε να φιλήσω τα χείλη σου


οχι για να τα γευτώ ,


μα για να πάρω την πικρία,


να στα γλυκάνω..






Ασε με απόψε καλέ μου


να πλέξω το φεγγάρι στα μαλλια σου..


Φαρο να κάνω την ματιά σου,


τον δρόμο μου μην χάσω...






Να σμίξουμε τα πελαγα


σε ενα με τα δάκρυα


για να σε φτάσω....





Γινε απόψε ο αερας στα πανιά ..


γινε μια φωτιά ..


μικρό λιμάνι


για να μπορέσουμε να βγούμε...







Το καλοσώρισμα και μια σφιχτή αγκαλια γινε...


και ονειρα οπως το γλυκό κρασι για να κεραστουμε...





Προσταξε αποψε τους ανέμους


..να σωπάσουνε..




Δωσε ρυθμο στα κυμματα


..να ψιθυριζουν το ονομα σου...




Ασε τις ωρες και τα λεπτά


..να περάσουν σαν καράβια..






Ποσους χειμώνες και πόσα καλοκαίρια εχουμε χάσει..



Τοσα χρόνια πνιγμένοι στο σκοτάδι...



Ας μουδιάσουμε.....


Ας ξεχάσουμε..


Εχω τόσα να σου πω...



Ασε με να στα τραγουδίσω παρέα με την κιθάρα μου..


Τα ονειρά μου σαν τραγουδι θα σου πω...


Νοιωσε με..


Ασε τα παλιά..




Εχουν περασει οι εποχες


που μας γεμιζαν ενοχές..




Αργείς;
Πιασε μου το χέρι ..


..πάμε..



Def Child - Stwn M...

2 σχόλια:

GhostHunter είπε...

Άνοιξε την αγκαλιά σου και άφησε με να χαθώ...

kakonini είπε...

Στον βυθό σου...