Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2007

Μάνα..Μανούλα..Βασούλα μου..




Φόρος τιμής σήμερα σε αυτο το blog -ενος ακόμα διαταραγμένου ανθρώπου-,

σε οτι πολυτιμότερο έχει..


Χρόνια πολλά Μανόυλα μου!!!


Με απίστευτη δύναμη ψυχής μόνη σου στα 26, ντύθηκες με την πανοπλία σου και πολέμησες να μεγαλώσεις 3 παιδια χωρίς ποτέ να παραπονεθείς!!


Ο φύλακας άγγελος μας όλα αυτά τα χρόνια..

Με ενα φιλί σου ήσουν πάντα έτοιμη να θεραπέυσεις κάθε πόνο μας η απογοήτευση..


Πατέρας και Μάνα μαζί..


Και ο μύθος λέει οτι η Μάνα εχει 3 ζευγάρια χέρια, δεν το πιστέυω,

γιατι εσύ είχες πάντα παραπάνω, για να τα προλαβαίνεις όλα και τίποτα να μην μας λείψει..


Τι μπορεί να κάνει και να αντεξει μια μάνα..

Τρυφερή και γλυκιά, μα τόσο σκληρή και δυνατή οταν κάποιος ''απειλησει''

τα παιδιά της..


Σε ευχαριστώ για όσα μου δίδαξες...


Σε ευχαριστω για τις αξίες που μου έδωσες


Σε ευχαριστω που παρότι ειμαι μπελάς μεγάλος παναθεμά με, με αγαπάς ακόμα..







4 σχόλια:

Suspect είπε...

να τη χαιρεσαι και να σε χαιρεται!

kakonini είπε...

Να σαι καλα μανάρι μου!!!

GhostHunter είπε...

Όντως να τη χαίρεσαι...
Και αυτή όμως να είναι περήφανη που έκανε τόσο ντόμπρα κόρη...

Φιλί

kakonini είπε...

Σε ευχαριστώ κυνηγέ μου, να σαι καλα!!!! φιλακια πολλάααα πολλαααα!!!