Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2007

Διπολική διαταραχή.......



Μετα απο το προηγούμενο πόστ,
εκλεισα τον υπολογιστή και πήγα να ξαπλώσω..
Χτύπησε η πόρτα..Δίστασα και με βήματα
αργά πήγα πρός την πόρτα και ανοιξα..

Ανοιξα και αμέσως 3 ατομα μου επιτέθηκαν.
3μορφές... δύο γυναίκες και ένας αντρας.

Η μια απο αυτές φωναζε ''κρατηστε την σταθερή''
και μου έκανε μια ένεση.
Ενοιωσα ανίκανη να κουνηθώ...

Με πήγαν στο μπάνιο με γδύσαν και ανοιξαν το ντούζ με το παγωμένο νερο να χτυπάει με μανία το αγαλματένιο μου κορμι...

''θα ηρεμήσεις επιτέλους φωνάζαν..
τι πραγματα ειναι αυτα που γραφεις στο μπλογκ;;''

με ταρακουνουσε απο τους ομους η μια απο τις δυό...
Τρόμαξα και είπα να πάω με τα νερά τους...

Ηρέμησα και με βάλανε να καθίσω στον καναπέ.
Απεναντι μου εκατσε η μια απο αυτες..
με ύφος σοβαρο και κατι μαυρα γυαλια
με μια ασπρη ποδια,μια ελια μεγαλη και μάυρη στην μυτη
κρατούσε ενα μπλοκάκι και κάτι εγραφε...
Μου συστηθηκε σαν Δρ.Κάντυνιδη

Πιο πέρα απο την κουζίνα ερχόταν μια αλλη κοπέλα
με ενα τζιν και ενα αμανικο μπλουζακι..
μου εδωσε ενα ποτήρι με νερο και ένα χαπάκι.
''πιες το'' μου είπε με βλεμμα αγριο..
Κυρια Χαλιναριδι μου ειπε οτι λεγόταν,
Κρατουσε κατι χειροπέδες και ενα μαστιγιο..

Στην πολυθρόνα ειχε κάτσε ο αντρας.
Ψηλός σοβαρος..ντυμένος με κουστουμι
κρατουσε μια πίπα και την ρουφουσε που και που...
Σκαλιζε την μυτη του και επαιζε με τα δαχτυλα του το μυγμα που ειχε βγαλει απο την μυτη του..το εκανε μπαλιτσα και μετα το πετουσε με φορα στον χωρο..
Φαντασματιδης μου συστηθηκε..

Τους ρώτησα τι θελουν επιτελους απο μένα..
Με ξαπλωσαν και με ρωτουσαν διαφορα.

Τους ακουγα να συζητουν ολοι μαζι .

Δ Ι Π Ο Λ Ι Κ Η Δ Ι Α Τ Α Ρ Α Χ Η.. συμφωνήσαν..

Η Διπολική Διαταραχή, γνωστή και ως μανιοκατάθλιψη, θεωρείται μια διαταραχή της εγκεφαλικής λειτουργίας, η οποία επιφέρει ασυνήθιστες εναλλαγές της συναισθηματικής διάθεσης, της δραστηριότητας και της γενικότερης λειτουργικότητας του ατόμου. Σε αντίθεση με τη συνήθη μεταβλητότητα της διάθεσης, τα 'πάνω' και τα 'κάτω', στην περίπτωση της διπολικής διαταραχής, οι εναλλαγές αυτές έχουν ιδιαίτερα σοβαρό χαρακτήρα. Συνοδεύονται από σημαντική έκπτωση στον κοινωνικό και επαγγελματικό τομέα της ζωής του ατόμου ή στη σχολική επίδοση, και μερικές φορές σχετίζονται με αυτοκαταστροφική συμπεριφορά.
Ειπε η Καντυνιδη.

Η μανιοκατάθλιψη επηρεάζει τόσο τη συναισθηματική διάθεση όσο και τη λογική σκέψη. Κινητοποιεί ανεπιθύμητες ή ακραίες συμπεριφορές και συχνά περιορίζει την ίδια τη θέληση του ατόμου να ζήσει. Αν και θεωρείται ότι έχει κυρίως νευροβιολογική βάση, το άτομο βιώνει την ψυχολογική διάσταση του προβλήματος. Ακόμη και στις περιπτώσεις που το άτομο παρουσιάζει ευφορία, αυτή δεν είναι ευχάριστη και το άτομο πραγματικά υποφέρει.
Συμπλήρωσε η Χαριναριδη..

«Έχω την τύχη να έχω επιβιώσει από την αρρώστια μου, έχω την τύχη να έχω δεχθεί την καλύτερη δυνατή θεραπευτική φροντίδα, έχω την τύχη να έχω αυτούς τους φίλους, τους συναδέλφους και την οικογένεια που έχω.».
Ακουσα τον Φαντασματιδη να τους λέει..

Τα συμπτώματα της ταιριαζουν απολυτα ειπε η Καντυνιδη:
Αυξημένη δραστηριότητα και ανησυχία
Υπερβολικά ευφορική διάθεση
Ακραία ευερεθιστότητα
Γρήγορη σκέψη, γρήγορος λόγος και εναλλαγές ιδεών
Διάσπαση της προσοχής και αδυναμία συγκέντρωσης
Μειωμένη ανάγκη για ύπνο
Διογκωμένη αυτοεκτίμηση
Χαμηλή κριτική ικανότητα
Άκριτη αύξηση των δαπανών για αγορές κ.λ.π
Ασυνήθιστη συμπεριφορά
Αυξημένη σεξουαλική δραστηριότητα
Κατάχρηση ουσιών (πχ. κοκαΐνη, αλκοόλ, ηρεμιστικά)
Παρορμητική ή επιθετική συμπεριφορά


Ναι την εχω προσεξει και εγω.. λεει η Χαλιναριδη


Καταθλιπτική διάθεση, άγχος, αίσθηση κενού
Απελπισία ή απαισιοδοξία
Αισθήματα ενοχής, αναξιότητας, απελπισίας
Απώλεια ενδιαφέροντος ή ικανοποίησης από τη συμμετοχή σε δραστηριότητες που θεωρούνταν προηγουμένως ευχάριστες
Απώλεια ενέργειας, κόπωση, αίσθηση 'επιβράδυνσης'
Δυσκολία στη συγκέντρωση και τη μνήμη, μειωμένη αποφασιστικότητα
Ανησυχία ή ευερεθιστότητα
Διαταραχές του ύπνου
Διαταραχές της όρεξης
Χρόνιος πόνος ή άλλα επίμονα σωματικά συμπτώματα που δεν μπορούν να εξηγηθούν παθολογικά
Σκέψεις θανάτου ή αυτοκτονίας ή απόπειρες αυτοκτονίας

Εμεινα να τους κοιτάζω...
Για μένα λενε; .......

Μπααααααα!!!
Λές........ ;

6 σχόλια:

Κώστας είπε...

Φαντασματιδης
Κάντυνιδη
Χαλιναριδη

Καλά ρε, πως έπλεξες εσύ μια Κρητικιά με τους Πόντιους?

Ο τραγουδιάρης του συγκεκριμένου post έπρεπε να είναι ο Χρυσανθος ή ο Αμαραντίδης με τον κεμεντζέ( βλ. ποντιακή λύρα) του και ούχι οι scorpions...

kakonini είπε...

Ε Κωστακη μου ετσι μου συστηθηκανε..
Αν και εμενα τα ονοματα αυτα κατι αλλο μου θυμησαν..

Την Καντυ μας
Τον φαντασματοκυνηγο μας
Και τα χαλιναρακια τα Χανιωτικα...

Και μην μου την λες νταξει;;;;;;;
Εγω ετσι πιστευωοτι ειναι το σωστο, μην ξεχνας οτι ειμαι αρρωστη κοπελα.
Μονο ΝΑΙ θα επρεπε να μου λες..

αααααα μην με πιασει παλιιιιιιι

GhostHunter είπε...

Ρε κάθαρμα, πίπα και κακάδια?

Φτου ρε....

(Φιλί παλαβιάρα...)

kakonini είπε...

xaxaxaxaxaxa!!! και εγω σε αγαπαω

candy's τετραδιάκι είπε...

Χαχαχα εισαι για δεσιμο!!

kakonini είπε...

Τωωωωρα το καταλαβες;;;;;;;;;;;;;;;