Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2007

Αντε στην υγειά μας!!!







Για να μην στεναχωρω την ''συμπαθεια''
που δεν του αρεσουν τα μελαγχολικα πόστ,


και λογω του χορου που εριξα σαν τρελη πριν καμποση ωρα με την μανα μου στα καλα καθουμενα, και για την ψυχικα διαταραγμενη προσωπικοτητα μου, ανεβάσω στα ασχετα αυτο το ποστακι να ανεβουμε λιγο!!




Σάκη ; Αυτο για σένα..






Και ένα για την Κάντυ







Ενα για τον μπαρμπα Ασκαρ!! Απο ολα!!












Μια ντουζινα για τον Κωστή μας!!








Και ένα για μένα!!! Ξέρω δύο είναι, ε μπορει να ερθει κανεις να κάτσει διπλα μου!!




ΑΝΤΕ ΒΙΒΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!

Το τραγούδι του θέματος...

http://www.esnips.com/doc/693dc3ed-1267-484a-817e-4988396a3424/El-General---Pata-Pata

7 σχόλια:

Κώστας είπε...

Να κάτσω εγώ δίπλα σου. Αυτά που πίνεις με την φωτιά, πολύ -με- αρέσουν! Αν τα πιούμε θα...καούμε!!!

kakonini είπε...

Xm..ευχαριστως Κωστάκη αλλα.........

θα φέρεις και τα δικα σου κοκτειλ!!
ειμαι λιγο απληστη με το ποτο, ειδικα οταν εχω καλη παρεα!!
Δεν με φτανει ενα!!

Κώστας είπε...

Κωστάκη......Για παρηγοριά επειδή έκλεισα προψές τα Τριάντα Παρά Δύο με φωνάζεις έτσι εε? ;)
Αν με δώσεις ένα απ'αυτά με τις φωτιές , θα σε δώσω κι εγώ ένα απ τα πολύχρωμα...

Αν υπάρχει καλή παρέα τι να σου κάνει το ένα...

Την καλησπέρα μου

kakonini είπε...

Ax Κωστακη.. τι να πω και εγω που εκλεισα τα 23;;;;;; ε;;;

θα σε δωσω ενα με φωτια αλλα μετα θα πιουμε σφηνακια δεν μπορω τα πολυχρωμα κοριτσιστικα κοκτειλ χεχεχε

θα αντεξεις;

Κώστας είπε...

Για αυτό σε δίνω απ τα πολύχρωμα. Επειδή είναι κοριτσίστικα!
Η μόνη περίπτωση να μην αντέξω με τα σφηνάκια μαζί σου είναι να πέσεις τελείως κάτω και να αναγκαστώ να σε σέρνω στους δρόμους του ρεθύμνου, των χανιών, της κοζάνης ή οπου αλλού βρεθούμε και τα πιούμε. ;)

kakonini είπε...

χεχεχε!!! εγω μαι αντράτσι μωρέ! αντέχω!!!!



θα σε πλακώσω τσι τσικουδιές και θα σε κάμω καζίτσι τσι μεθιάς!! γροικάς;;;;;;;;

candy's τετραδιάκι είπε...

Γουααααουυυ ποτακι ε??? :)))