Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2007

Ρε ούστ.Λαμόγια.

Κακόβουλοι ανθρωποι...

Υπάρχουν παντού γύρω μας..
Ζηλέυουν την ευτυχία του άλλου
και κάνουν ότι μπορουν να σε πληγώσουν,
να σε μειώσουν και να σε κάνουν να πονέσεις..

Γουρούνια.

Σαν τις .....-μπιπ- κατίνες με την πρώτη ευκαιρία
να βγάλετε το δηλητήριο σας.
Προσέξτε καθίκια του -μπιπ- μην
καταπιείτε το σάλιο σας και δηλητηριαστείτε.

Στο γέρο διάολο ρε.

Τσόγλανοι, η ζήλεια σας τρώει τα σωθικά.

Μα να... τι καταφέρατε ρε;
ΤΙΠΟΤΑ!!!
Ενα μεγάαααλο τιποτα, και με αυτο θα κοιμηθείτε σήμερα.
Με αυτο και αγκαλιά με την χούφτα σας!
Γιατι μόνο αυτή θα σας κάτσει σήμερα.

Εγω την αγκαλία μου την έχω, και σήμερα χάρη σε σας θα είναι πιο ζεστή!


Νομίζετε οτι όλες οι γυναίκες το έχουν στο κουτελο -μπιπ-.
Σαν τις μανάδες και τις γυναίκες σας ειναι όλες ρε;;

Ούστ!

Το μπουρδέλο έκλεισε.
Η -μπιπ- δεν δέχετε.

Αναφερωμαι σε συγκεκριμένους ανθρωπους ..
Blogofilarakia μου, οχι σε εσας!!

Τα καργιόλια μου έχω και έγινα παλι μπετατζής.
Υπομονή.
Αν κοκκινίσατε ηρεμήστε..θα το ξεπεράσετε!!
Ακόμα δεν με μαθατε;

Χμ.. τελικά έσβησα μερικές λεξούλες...
άντε...


Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

10 σχόλια:

Το μεγαλο μας τσιρκο είπε...

αχχχχχχχχχ.....καλημέρα!!!

χώσε-χώσε...δεν τρέχει τίποτα....τώρα φεύγω για δουλειά....μ'έφτιαξες...θα καλοπεράσουν οι παράξενοι που θα προσπαθήσουν να μου χαλάσουν τη διάθεση!!!

:-))))

candy's τετραδιάκι είπε...

Tι επαθες ρε φιλεναδα?
Πιος σε πειραξε?

GhostHunter είπε...

Το έχω ξαναπεί...
Μην μπλέκεις με ηλίθιους γιατί έχουν την τάση να σε κατεβάζουν στο επίπεδο τους και να μην μπορείς να ξεφύγεις.

kakonini είπε...

καντυ μου Στην Ελλαδα δεν είμαστε;; Ποσο παραπάνω εγω που μένω σε κωλοψαροχώρι.
Τα χω με αυτους που τινουν να σε χρεώνουν για πράγματα που δεν εχεις κάνει..
Δεν γαμιουνται ρε πρωι πρωι τα καθίκια!!

Πω..πω.. και εγω φτιαχτηκα μαιμουνι μου ...και βγαινω για μαθημα γαμωτο...

kakonini είπε...

Φαντασματακο...και να μην θελεις ειναι γυρω σου. και αν εσυ δεν δινεις σημασια σε εκεινους μην σκας, σε βρισκουν αυτοι...
Οπως μου είπε ο καλός μου χτες, Ασε τον κοσμο γύρω σου, δεν αλλαζει...

kakonini είπε...

Ασε να ξαναβαλω το τραγουδακι αλλη μια να σαχτω πριν βγω για μαθημα οδηγησης... ω ρε μπινελικια που θα πεσουν.

Κώστας είπε...

-Γάμησε τους ρε Ντεπούλα, που τους δίνεις και αξία...
-Κανένας μαλακας δεν πρέπει να σε αγχώνει έτσι...
-Χαμογέλα. Μην τους δίνεις την χαρα να δουν οτι κατάφεραν να σου την σπάσουνε....

kakonini είπε...

Το ξέρω Κωστή..Δεν θα αλλάξω εγω τον κόσμο.
Απλα μου βγήκε χτές και το έγραψα...

Halinaria είπε...

Να ακούς
Να ξεσπάς
και
Να ξεχνάς.
Άσε τους μίζερους στη μιζέρια τους και τους κακεντρεχείς στην ασχήμια της ψυχής τους.
Τα έχω ζήσει, με έχουν επηρεάσει άσχημα. Θα τα ξαναζήσω, αλλα έμαθα.
Μη βρίζεις τόσο. Χαλάς την αύρα σου. Και από όλα όσα έχω διαβάσει σε αυτό το blog έχεις πανέμορφη αύρα.
Να χαρείς τον έρωτα σου.

kakonini είπε...

Oσο ευαισθητη μπορει να ειμαι αλλο τοσο βρωμοστομη ειμαι οταν με πειραζουν, αυτο δεν μπορω να το κοντρολαρω... δυστυχως, φυσικα δεν εννοω οτι τα λεω και εξω στην ζωη μου οοοολα αυτα ετσι; αλλιως ειναι εδω μεσα..

τον ερωτα μου;; χμ... ναι...
μαλλον αλλη τον χαιρετε αυτην την στιγμη!!! θα δειξει..