Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2007

Κατεβάστε με!!!

Ειναι ωραια εδω πάνω στα σύννεφα!!
Καθαρός αερας, γαμώ!!!
Ελπίζω να μην πέσω σύντομα

και να πέσω και στα μαλακά οταν γίνει!!


Χέχέ!!

Χτές αλήτεψα πάλι!!

Στους ήχους των 80's

με παρέα τρελή και ποιος με μάζευε πάλι!!

Τον αμάζευτο εχω τελευταια!!

Αν και κάποιος φίλος μου μου φωνάζει που ανεβάζω φωτογραφίες

θα σας δειξω ενα δείγμα!!


Το πολυ πολυ να με δω καμια μερα με κανένα ''πουλι'' στο χέρι

η στο σωμα καπιου μονδέλαρου!!

Δέν βαριέσαι!!!




Πετάω και το φωνάζω!!



Με το Μαριω!!




Get this widget Track details eSnips Social DNA

5 σχόλια:

candy's τετραδιάκι είπε...

Nινιιιιι ωραια περνατε λεμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!

kakonini είπε...

ελα και συυυυ μικρουλααα!!!

Κώστας είπε...

""Ειναι ωραια εδω πάνω στα σύννεφα!!""
-----------------------------------

ΩΩΩ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ

ΚΑΛΑ...ΚΟΜΜΑΤΙΑΣΜΑΤΑ ΚΑΚΟ ΝΙΝΙ.

kakonini είπε...

Αχ Κωστακη τακη τάκη μου!!!
Αχ!!

Κώστας είπε...

Αχ Βαχ Ντεπούλα πούλα πούλα μου!!!
Βαχ!!

;-)