Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2007

Μαίρη Πόπινς!!

Σκατούλες...
Θα ξεσκιστούμε πάλι στα έξοδα γαμώ το Χριστουγεννά σας ετσι οπως τα κάνατε!

Εχω καταντήσει σαν αυτόν στο τραγούδι τελευταία απο τα ξενύχτια .. τα ποτά.. τα τσιγάρα.. τις πίπες...
ΕΕΕΕΕΕ που πηγε παλι το βρώμικο μυαλό σου ρεεεε...

Τς....τς....τς.... σα δεν ντρέπεστε!

Ισα ίσα αυτό φτιάχνει τον λαιμό..

Λοιπόν το αποφάσισα. Θελω να μου πάρετε ένα πιπίνακι σαν και αυτό..
Σάν και αυτο είπα.
Ο νέος ειναι ωραίος αλλα ο παλιός είναι αλλιώς..
Σαν και αυτο που λέτε..αλλα λίγο πιο αιμοβόρο..(καλά το εγραψα;)
Λιγο πιο... πως να το πω.. Αντρα..
Λιγο πιο σοβαρή ματιά..
Λίγη περισσότερη τρίχα στο μπέτι...
Λιγο πιο χοντρούλη..
Λιγο πιο μάγκα..
Να φοράει μόνο μάυρα..
Βαλτε του και ένα κομπολόι στο χέρι..

Χμ... αστε... θα κρατήσω τον δικό μου Αι Βασιλη,

στείλτε μου τα άχυρα μονο...

Το μπαντέρμο ετσά που κάθετε μια κάυλα είναι..
Αχ... το πηδάς κυριε πρόεδρε η δεν το πηδάς..

Ουπς...



Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

10 σχόλια:

candy's τετραδιάκι είπε...

Mμμμμ...

Το μεγαλο μας τσιρκο είπε...

...αν ήμουν ο Άι Βασίλης πάντως και διάβαζα το post σου θα έλεγα...

..."κάτι τέτοιες που δεν ξέρουν τι θέλουν, μου έχουν φάει τα νιάτα ρε πούστη μου!!!...που να σε πάρουν τα ελφ και να σε σηkώσουν....αποφάσησε μωρή πως τον θες τον άντρα επιτέλους?!!!!
:-))))

Το μεγαλο μας τσιρκο είπε...

...ρε συ διάβαζα τα post σου και πέτυχα εκείνο το τρομερό τραγούδι"έχω να γαμήσω 14 μήνες"....μήπως μπορείς να μου το στείλεις με email?
..νά'σαι καλά βρε, τρελάθηκα στο γέλιο!!!!
:-))))

Το μεγαλο μας τσιρκο είπε...

...που ήμουν τόσο καιρό ρε συ και δεν τα είχα ακούσει αυτά o μαλάκας?
:-)))))
Λοιπόν επειγόντως email με info για όλα τα "πρόστυχα αφιερωμένα" σε παρακαλώ....πρέπεινα τα μάθω στο μπουζούκι....τρελό γέλιο για παρέα!!!
Νά'σαι καλά βρε!!!Πολύ γέλιο!!!
...και μου την είχε σπάσει 3 μέρες το κρύωμα!!!!

Καλά-καλά μη βρύζεις ρε ...δεν γράφω άλλο comment! ;-))))

Suspect είπε...

αγαπητο Χριστουγεννο

http://suspect-enjoys-the-silence.
blogspot.com/2006/12/blog-post_25.html

kakonini είπε...

μαζι εμπνευστηκαμε υποπτακο;;;

kakonini είπε...

ωπ;; περσινο ειναι το τραγουδι;;; εεεε δεν παιζωωω με προλαβεεεες υποπτακοοο

kakonini είπε...

μα φυσικα μαιμου μου!!

GhostHunter είπε...

Καλά όλα αυτά... Το κομπολόι τι το ήθελες?
Μήπως να είναι και από τα Ζωνιανά και να ρίχνει και μπαλωθιές?
Too classic...
Τεσπα όπως την βρίσκει κανείς.

Καλημέρες

kakonini είπε...

καλα θα ηταν αλλα τελευταια οι Ζωνιανοι εχουν γινει περιζητητοι γαμπροι, που τετοια τυχη να βρω απο κει!!!τι εχει το κομπολοι καλε;;; εγω παντα κυκλοφορω με ενα!!