Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2007

Με ακους;





Ηταν μια φορά,και πριν λιγο καιρό
μια κοπέλα..
Αμυαλη την λέγαν μερικοι..
Επιπόλαια την ονομάζαν άλλοι..
Ονειροπόλα θα την έλεγα εγω...

Ηταν πάντα με το χαμόγελο κολλημένο στα χείλη
ίσως για να κρύψει την θλίψη και την μοναξιά της
απο τους άλλους..
Κι ας την πλήγωναν πάντα μετά συγχωρούσε..
Κι ας την πατούσαν εκείνη συνέχιζε..
Ισως κατι η κάποιος εκει πάνω την προστάτευε
και της έδινε την δύναμη να αντιμετωπίζει οτι ερχόταν..

Φοβόταν να αφήσει την καρδια της να αισθανθεί..
Και αν το έκανε, προσπαθουσε να μην το δείξει..
Δέν ήταν λίγες οι φορές που την ανακαλύπταν,
και άλλοτε ήταν σε καλό της αλλα και σε κακό της.

Πίστευε οτι είχε νοιώσει την αγάπη,
και οτι μπορουσε να πεί οτι είχε δώσει..

Δέν ξέρω τι έγινε αυτη η κοπέλα...
Εδω και λίγο καιρό χάθηκε!

Εμφανίστηκες στην ζωη μου και την ταρακούνησες!!
Ξέχασα τα πρέπει και τα θέλω των αλλων,
που πάντα με επιρέαζαν..

Οτι και να είσαι δέν με νοιάζει!!
Και αν το χάραμα χαθείς θα μπορώ να πώ οτι εζησα
κατι δυνατό που με κυριευσε,
χωρίς αναστολες,
χωρις πρεπει και θέλω,
χωρίς ντροπές,
χωρίς ηθικούς φραγμους..

Με τρομάζει το παραδέχομαι, μα με προκαλεί
να το ζήσω, με τόση δύναμη, χωρίς λογική..
Νοιώθω τόσο ζωντανή!

Μιλάμε με τις ώρες!
Οταν νοιώσω οτι ξεχάστηκες,
να σου μπροστα μου και μου χαμογελας,
μου πιάνεις το χέρι και με γυρνάς σβούρες!!

Είμαι εδώ!!Δέν σε ξέχασα!!

Νοιώθω σαν μαθητούδι..
Το σκίρτιμα τούτο πολυ το γουστάρω...

Η κάθε στιγμή νοιώθω οτι ειναι.. μοναδική..
Εχεις την ίδια καρδιά με μένα..
Το ελπίζω..
Ελπίζω να καταφέρω να δώσω
όλη αυτήν την αγάπη που εχω μέσα μου τόσα χρόνια..

Σε σένα...

Με την εμπειρία των χρόνων, μπορώ να πω οτι
μπορώ να σε αγαπήσω..
Χωρίς επιπολαιότητες, νάζια, και ψευτικα καμώματα...

Σαν χέιμαρος η λαχτάρα μου καθημερινά να σε δώ έστω
5 λεπτά..

''βγες στο μπαλκονακι σου να σε δώ δυο λεπτά πριν πάω να κοιμηθώ..''

θυμάσαι;

ενα απλο, ''θέλω να σε φιλήσω..'' μας βγάζει στους δρόμους και τους δυό
ανα πάσα στιγμη..
πρωι,
μεσημερι,
χαράματα...

''Αρκεί να σε γευτω..ερχομαι..''

Σε καλό μας να βγεί..



Get this widget Track details eSnips Social DNA

5 σχόλια:

GhostHunter είπε...

Χμμμ... Ενδιαφέρον...

Ισως τελικά υπάρχει μια Γυναίκα εδώ...

kakonini είπε...

Αμάν!! Κάθε που θα μιλήσω λίγο τρυφερά τσουυυυυυπ να σαι!!!
Αυτο σημαινει οτι το επόμενο πόστ θα πρέπει να ειναι τρελό ε;;

GhostHunter είπε...

Δε σημαίνει τίποτα...
Γράφε ότι θέλεις...

Εγώ απλώς θα επιλέγω το τσουπ μου...

kakonini είπε...

ναι.. ναι... τσουπ εσυ και μεις κρυβομαστε..

εγω θα γραφω καμαρι μου, αλλα εσεις πως θα με αντεξετε;

myrtidiotissa είπε...

telika vgike se kalo?