Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2007

Το κορίτσι της διπλανής πόρτας..






Σ'ημερα μετά το μαθημα
και τις επισκέψεις μου στους γιατρούς
για κάτι εξετάσεις που πρεπει να κανω
για μια εγχείρηση,
πήρα το επι 12 χρόνια φιλαράκι μου και πήγαμε για καφέ..

Η συζήτηση πήγαινε απο το ένα θεμα στο άλλο
σαν να προσπαθούσαμε να αναλύσουμε
οσο πιο πολλα θέματα μπορούσε ο καθένας..

Σε κάποια στιγμή πέρασε μπροστά μας μια κοπέλα,
αρκετά ομορφούλα κομψή με υφος σοβαρό..

Ακουω τον φίλο μου τον Σ να λέει..

Είναι ενα ξέκολλο αυτη........

Ουτε κάν ξέρω πως γράφετε η λεξη αυτή γαμώτι...

Φρίκαρα..

-Γιατι ρε την λές έτσι την κοπέλα;

-Ασε, δεν ξέρεις εσυ, την έχει πάρει το μισό Ρέθυμνο.

-Και που το ξέρεις εσυ δηλαδή;

-Ε , το ξερω.

-Εσυ την έχεις πάρει;

-Οχι εγω αλλά έχω ακούσει να λένε..

-Μα γιατι είστε τόσο μαλάκες οι άντρες ώρες ώρες;;;

-Εγω είμαι μαλακας επειδή είναι αυτή ξέκολλο;

-Ναι ρε..είσαι.
Και τσατίζομαι μαζί σου γιατι ξέρω οτι εσύ καταβάθος
δεν είσαι κανένας πέτσακας κομπλεξικός βοσκός.

Στην στιγμή που εσύ δεν έχεις δεί κατι
δεν θα έπρεπε να μιλάς έτσι.

Ισως κάποιος που δεν του έκατσε στις καυλες του
να της έβγαλε βρώμα για να την εκδικηθεί.
Ξέρεις πως γίνονται αυτα.

-Ε εντάξει, μπορεί να είναι και έτσι.
Εγω πάντως δεν θα έκανα σπίτι μαζί της.

-Γιατι;
-Ε θα προτιμούσα μια κοπέλα πιο χαμηλών τόνων,
πιο αβγαλτη,απο καλή οικογένεια,
αξια να γίνει μάνα των παιδιών μου.
-Αξια ε; Αξια να κάνει τα παιδια ενος άξιου..μαλιστα.
-Ε τι επαθες τωρα;
-Τι να παθω ρε συ Σ;
Είστε τόσο μαλάκες τελικά.
Κατακρίνετε μια κοπέλα επειδή θα βγεί,
επειδή θα πεί την γνώμη της αφοβα,
επειδή θα γελάσει, θα πιεί, θα χορέψει,
και την λέτε τσούλα
επειδή δεν κρύβετε και δεν το παίζει σιγανοπαπαδιά.
Και πάτε και μπλεκετε με το κοριτσάκι της ''διπλανής πόρτας''
το ησυχο και το άβγαλτο,
ηρεμοι οτι δέν θα γίνετε ταρανδοι
ουτε οτι θα γελουν οι φίλοι σας πίσω απο την πλατη σας,
και καταλήγετε οι μεγαλύτεροι κερατάδες στο τέλος.
Γουστάρετε να πίνετε απο την κανάτα κρασι
αλλα για σοβαρά θέλετε το κρασι απο το πυθάρι κατω στο υπόγειο,
πιστέυοντας οτι ειναι το καλύτερο,
φυλαγμένο καιρο,
και μετά καταλαβαίνετε οτι ηταν ξινισμένο.
Αυτές οι ταμπέλες ρε πούστη μου.
Αυτές οι γαμημένες ταμπέλες.
Πάρε το ''κοριτσακι της διπλανής πορτας '' λοιπον
και τριψτην στα μουτρα σου .
Και σε μερικά χρόνια τα ξαναλέμε..
Σιγουρα τοτε και αυτη θα εχει ταμπέλα.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Και καπνίζω πούρα
για 'σενανε χαμούρα
και καπνίζω πίπες
για τα ψέμματα που είπες.

Κορίτσι μου γλυκό
εγώ σε αγαπούσα,
ότι και μαλακία να έκανες
εγώ σε συνχωρούσα.

Πάντα σε όλους έλεγα
πόσο σε ποθούσα
και τα λεφτά μου όλα
για σένα τα κρατούσα.

Μπορεί να 'τανε σωστό
μπορεί και να ήταν λάθος,
κανέναν δεν άκουγα
απ' το μεγάλο πάθος.

Και εκεί που η σχέση μας
ήτανε κανόνι,
μου πετάς μια φράση
θέλω να μείνω μόνη.

Χάλασα ένα μύριο
σε κάρτες και δωράκια,
ήμουνα μαλάκας
δεν τα έτρωγα σουβλάκια.

Για 'σενα δεν άνοιξα
μόνο την καρδιά μου,
ανοίξανε και οι τσέπες μου
και 'φύγαν τα λεφτά μου.

Για το κορίτσι της διπλανής πόρτας!!!

kakonini είπε...

xaxaxaxaxa!!!!