Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2007

Μια φορά και έναν καιρό...

Μια φορά και έναν καιρό,
στις άκρες ενός ορμητικού ποταμού,
ζούσαν κάποια μικροσκοπικά πλασματάκια.

Περνούσαν την ζωή τους γαντζωμένα γερά στις πέτρες
προκειμένω να μην τα παρασύρει το ρεύμα.


Εκεί γεννιόντουσαν, μεγάλωναν, πέθαιναν.
Γαντζωμένα γερά, το ένα δίπλα στο άλλο.

Μια μέρα, ένα μικρό πλασματάκι φώναξε:
Δέν μπορώ άλλο!!
Βαρέθηκα να μένω εδώ,
βαρέθηκα να μην περιμένω τίποτα και απλά να επιβιώνω!!
Θα αφεθώ στο ρεύμα,
και όπου με βγάλει...


Τα άλλα πλασματάκια, φώναζαν και οδύρονταν:

Tί είναι αυτά που λές μικρε!!
Το ποτάμι θα σε παρασύρει, τα κοφτερά βράχια θα σε ξεσκίσουν,
οι καταρράκτες θα σε βουλιάξουν και δεν θα ξαναδείς ποτέ σου το φώς του ήλιου!!

Τα πλασματάκια,
του έλεγαν τέτοια πολλά,
αλλά δεν κατάφεραν να το μεταπείσουν..


Το μικρό πλασματάκι αφέθηκε, και το νερό το πήρε μακρυά απο τα άλλα..

Θα αναρωτιέσαι τώρα τι σχέση έχουν όλα αυτά με εμένα, εσένα που τα διαβάζεις,
μα η περιεργεια σου να μαθεις τι απέγινε το πλασματάκι είναι μεγαλύτερη..

Θα σε απογοητέυσω φοβάμαι,
γιατι δεν έχω ιδέα τι έγινε μετά...

Κάποτε ενας καλός μου φίλος μου είχε πει οτι ,


-δεν εχει σημασια αν μας απογοητευει συνεχώς η ζωή μας
και μας δίνει συνεχώς στενάχωρες εμπειρίες..


-Δέν υπάρχει καλύτερη απόδειξη οτι ζούμε..-συνέχισε-



Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που ζούν εβδομήντα χρόνια..
υπάρχουν και κάποιοι άλλοι,

που ζούν τον ίδιο χρόνο εβδομήντα φορές..



Πρέπει να καταλάβουμε επιτέλους οτι όσο κυνηγάμε την ευτυχία ,
εκείνη θα βρίσκετε πάντα μπροστά μας...
Είναι ανώφελο λοιπόν.

-Το κυνηγι της ευτυχίας
μοιάζει με την προσπάθεια μας να κρατησουμε νερό στις χούφτες μας.
Οσο περισσότερο τις σφίγγουμε
τοσο λιγότερο νερό θα μείνει στα χέρια μας....


-Αν δεν βιαστείς να την αναγνωρίσεις,
να το θυμάσαι Ντεπιώ,
θα έρθει,

θα σε βρει..

θα σε ταρακουνήσει ..

εκεί που δέν την περιμένεις...

Σ'αγαπάω κουμπαριώ μου..
Κατι τέτοιες στιγμές θυμάμαι τα λόγια σου..


Το τραγουδι του ποστ.





Get this widget Track details eSnips Social DNA

6 σχόλια:

milakos είπε...

συνηθως εκει που δεν το περιμενεις σου ερχετε και σε κανει ανω κατω σε κανει να μην υπολογιζεις τιποτα να νοιωθεις τις πεταλουδιτσες να ερχονται οπως λεει και μια καλη μου φιλη

Halinaria είπε...

Τυχαία βρέθηκα στο blog σου. Και χάρηκα πολύ που το εκανα τη συγκεκριμένη ημέρα για να δω αυτό το Post.
Εάν έγραψες εσύ αυτη την ιστοριούλα σε ευχαριστώ!
Αλλά κι αν όχι, σε ευχαριστώ μόνο και μόνο που την ανάρτησες.΄
Τριγύρναγα αδιάφορα στο Internet, χωρίς διάθεση,για λόγους που η ιστοριούλα σου με έκανε να τους ποδοπατήσω (έστω για λίγο).
Μόλις σε πρόσθεσα στα αγαπημένα κι ας μην έχω διαβάσει κάτι άλλο απο εσένα.
Να είσαι καλά.

kakonini είπε...

halinaria...
πριν 4 χρονια ημουν με ενα παλικαρι,για καμποσα χρονια τοτε.. ενας τσακωμος μας για λογους που ουτε πια θυμαμαι,ξερεις εκεινους τους αστειους,με εκανε να τον διωξω απο κοντα μου,παρακαλουσε να τον ακουσω αλλα εγω μουλάρα, εφυγε και ηταν η τελευταια φορα που τον ειδα..
σκοτωθηκε στον δρομο.
Θυμαμαι τότε ειχα χασει τα μυαλα μου εντελως,κατηγορουσα τον εαυτο μου και εμπλεκα με ανθρωπους χωρις ουσια.
Ο καλός μου φίλος τοτε και νυν κουμπαρος μου μου ειχε στειλει αυτο το κείμενακι, στην προσπαθεια του να με ξυπνησει και να με ταρακουνησει..ειχε γραψει και αλλα πολλα που εκεινα ηταν που με συνεφεραν τελικα, αλλα δεν ειναι να τα βγαλεις σε ποστ...

Ειναι ενα πολυ ανθρωπινο κειμενο,απο εναν Ανθρωπο με Α κεφαλαιο!

σε ευχαριστω πολυ!!
θα ερθω για επισκεψη σε λιγο να σε διαβασω και εγω!

kakonini είπε...

Eτσι ακριβως malako μου...

το κακο ειναι οτι μερικες φορες αργει λιγο..

Κώστας είπε...

"εφυγε και ηταν η τελευταια φορα που τον ειδα..
σκοτωθηκε στον δρομο."


Πολύ άσχημο να το ζήσεις αυτό...

kakonini είπε...

To πιο άσχημο ειναι να μην εχεις την ευκαιρια να το ζήσεις...
Εγω την ζωη μου την συνεχίζω..
Θα ξανααγαπήσω, θα γελάσω , θα κλάψω....