Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2007

Γυναικεία πουτανιά!!!

Σήμερα στο γραφείο μαζί με τα άλλα
η κουβέντα παλι πήγε στο ΕΝΑ
και μοναδικό θέμα που απασχολει τα θυληκα!


ΑΝΤΡΕΣ... φυσικά φυσικά,

Και αναπτυχθηκε το θέμα :

''Πως θα τυλίξεις έναν αντρα!!!! ''

Και αρχιζει το μάθημα λοιπόν απο την γνωστή και αξιοθάυμαστη Β.

'' Ολα κορίτσια είναι θεμα πουτανιάς!!

Γουστάρεις εναν άντρα; και σου δείχνει το απαραίτητο ενδιαφέρων;;
Βγαινεις μαζί του,
εννοειτε οτι θα εχεις πάει για μανικιούρ
να μην φαίνονται οι κιμάδες απο τα χτεσινά μπιφτέκια που έφτιαξες!

Πας κομμωτηριο να βάψεις αυτην την ριμάδα την ρίζα
μην τυχον και καταλάβει οτι δεν είσαι φυσική ξανθια απο την αρχη!!


Αποτρίχωση στο μουστάκι που έχει γίνει
σαν του μπαρμπα -Σηφομαρκαντωμανωλακάκη,
αγορες ρουχα εσωρουχα κτλ...

Βγαίνεις λοιπόν ραντεβουδάκι με το πιπίνι...

Σεμνή γλυκιά..

Ηρεμη και ντροπαλή...

Σκάσε.Οχι να μην χλαπακιάσεις τα πατατάκια που εφερε ο σερβιτόρος μαζι με τα ποτά,θα περιδρομιάσεις σπιτι σου μοσχάρα.

Τον ακούς με πολύ ενδιαφέρων..
Γελάς με τα κρυοπλαστα αστεία του..
Το ξέρω μαρή οτι σου αρέσει,αλλα πως να το κάνουμε, κανεις δεν ειναι τέλειος.

Πρόσεξε κακομοίρα μου ΔΕΝ θα του κάτσεις.

Μείνε αξυριστη για να σιγουρευτείς οτι δεν θα το κάνεις σε κάποια στιγμή αδυναμίας.

Ασε να κυλήσει η νύχτα αλλα πάντα με προσοχή και μην ξεχνάς το λάγνο βλέμμα.
Κανε τον να πάρει δουλεια για το σπίτι.

Την αλλη μέρα σίγουρα θα σου έχει στείλει γλυκανάλατο μηνυματάκι!
Να είσαι σίγουρη.

Ασε τον να ψηθει μερικές μέρες..
Μην απαντάς αμέσως στα μηνυματα, μην βγεις συντομα ξανα μαζι του..
Ασε τον να σε αναζητησει.

Και αλλα τέτοια πολλά που λέτε μας είπε η κυρία δασκάλα!!



Νααααααα γιατι δεν μου στέκεται αντρας εμένααα!!
Εγω ρε γαμώτι μου δεν μπορώ.
Αμα γουσταρω γουστάρω...
Και θα το δείξω, και τις βόλτες μου θα βγώ
και θα γελάσω μεσα απο την ψυχη μου,
και οτι χαζομπούρδοβλακεία μου έρθει να την πω,θα την πω...

και στο τηλέφωνο θα απαντήσω
και τις αγκαλιές μου θα δώσω
και το σέξ μου θα κάνω..

ΠΟΙΑ ειναι η πουτάνα τελικα......

χμ...ουπς

5 σχόλια:

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Θέλει και ρώτημα;

kakonini είπε...

xexexe!!!! και ελεγα... θα φανει..δεν θα φανει...!!

Σου ελειψα;;

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ρε συ, λείπει ο Μάρτης απ' τη Σαρακοστή;
Καλημερούδια...

Ανώνυμος είπε...

Είναι αστείο οτι υπάρχουν ακόμη γυναίκες που ακολουθούν τέτοιου τύπου τακτικές. Δεν είναι πουτάνες ούτε κάνουν πουτανιές. Απλά είναι απελπισμένες.
Τελευταία βέβαια έχω παρατηρήσει οτι τέτοιες τακτικές έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν και οι άνδρες.
Νά ένα καλό θέμα για blogaρισμα.

kakonini είπε...

αντρικη πουτανιά δηλαδή;;; χμ...μου δεινεις ιδεες!!!

νομίζω οτι εχω πείρα!!